Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące Portalusa.



1. Jak się zarejestrować?

Aby wziąć udział w dyktandzie, należy się zarejestrować na systemie PORTALUS. W pasku wyszukiwarki należy wpisać:
https://portal.gbp-wisniowa.pl/register

Należy wypełnić wszystkie następujące pola w formularzu rejestracyjnym:

  1. Email
  2. Hasło (Będzie służyć do logowania na naszym portalu. Zachęcamy do skorzystania funkcji Zaproponuj hasło. Funkcję tą uruchomicie za pomocą prawego przyciska myszy na polu z hasłem)
  3. Imię
  4. Nazwisko
  5. Data urodzenia
  6. Ulica
  7. Nr domu/lokalu
  8. Kod pocztowy
  9. Zawód

  10. i/lub jeśli jesteś osobą niepełnoletnią

  11. Imię rodzica
  12. Nazwisko rodzica
  13. Telefon rodzica
  14. Email rodzica

i zatwierdzić przyciskiem Zarejestruj konto


Informuje on o sukcesie rejestracji i wygenerowanym przez system ID użytkownika potrzebnym do logowania na naszym portalu.




2. Jak się logować?

Aby zalogować się na systemie PORTALUS. W pasku wyszukiwarki należy wpisać:
https://portal.gbp-wisniowa.pl/login

W miejscu ID użytkownika należy wpisać identyfikator użytkownika, który został wygenerowany i wysłany pocztą. W miejscu Hasło wpisać to hasło, które zostało podane podczas rejestracji, a następnie kilknąć w przycisk Wejdź do portalu. Po poprawnym logowaniu zostaną panstwo przeniesieni na stronę główną portalu.




3. Jak zmienić hasło?

Jeżli istnieje taka potrzeba, mogą państwo zmienić hasło do Portalu. Aby to zrobić, należy w menu wybrać pozycję Zmień hasło (ikonka kluczyka)

A następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. O tym, czy hasło zostało zmienione pomyślnie, lub wystąpiły problemy zostaną Państwo poinformowani odpowiednimi komunikatami.




4. Jak wgrać zgodę na udział w konkursie?

W zakładce Konkursy (ikonka domku) wybrać odpowiedni (aktualny) konkurs.

A następnie pobrać wygenerowaną zgodę za pomocą przycisku Pobierz zgodę. Taką zgodę należy wydrukować, a następnie podpisać. Po podpisaniu zgody należy zeskanować zgodę (lub wykonać zdjęcie telefonem), a następnie podpisaną zgodę wgrać za pomocą przycisku Wgraj zgodę.
O pomyślnej wgranej zgodzie zostaną Państwo poinformowani odpowienim komunikatem.
Uwaga! W przypadku zdjęć prosimy o ich scalenie i wysłania obydwu stron w jednym pliku. W przypadku problemów z wydrukowaniem zgody, mogą Państwo przyjść stacjonarnie do biblioteki i podpisać zgodę na miejscu.





5. Jakie jest moje ID użytkownika?

Podczas rejestracji, po wypełnieniu wszystkich danych na Państwa pocztę zostaje wysłana wiadomość o sukcesie zarejestrowania się na naszym portalu, a także z informacją o ID użytkownika, które zostało wygenerowane przez system.